Tiedote logistiikka- keskuksen muutosta

IMG_6481.jpg

Tiedote varasto- ja logistiikkakeskuksen siirtymisestä sekä uusista maksutiedoista

Me HL Displaylla pyrimme jatkuvasti kehittämään ja parantamaan liiketoimintaamme vastaamaan asiakkaidemme tarpeita, Suomessa ja muualla.

Osana tätä kehitystä siirrämme varasto- ja logistiikkakeskuksemme Puolasta uuteen Pohjoismaiseen varasto- ja logistiikkakeskukseen Sundsvalliin, lähelle yhtä tehtaistamme.

Muutoksen tavoitteena on Pohjoismaiden palvelun parantaminen. Asioiminen tulee tämän muutoksen myötä olemaan entistä nopeampaa, joustavampaa ja tehokkaampaa. Muutto tapahtuu 4.2.2019.

Ennen muuttoa lähetetyt toimitukset laskutetaan Puolan logistiikkakeskuksesta, kuten tähänkin asti.

Toimitukset 4. helmikuuta lähtien laskutetaan uudesta varasto- ja logistiikkakeskuksesta Sundsvallista (HL Display Nordic AB).  Pyydämme kärsivällisyyttä, sillä toimitushäiriöt ovat mahdollisia siirtymisen aikana, vaikka pyrimme kaikin keinoin välttämään niitä.

Pyydämme Teitä päivittämään uudet maksutietomme laskutus- ja/tai asiakashallintajärjestelmäänne.

Pidättehän kuitenkin myös nykyiset tiedot järjestelmässänne helmikuun alkuun asti, sillä toimittaja ennen helmikuun 4. päivää tehdyissä lähetyksissä on logistiikkakeskuksemme Puolassa.

Toimittaja:
HL Display Nordic AB
131 26 NACKA STRAND
SWEDEN

Ruotsin Organisaation numero:
EU VAT: SE556446055701

Pankkitiedot:
SEB (Publ) AB

IBAN: SE6550000000056968224712
SWIFT: ESSESESS

HL Display Suomi Oy vastaa jatkossakin tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista Suomessa.
Muuten mikään ei ole muuttunut. Yhteystiedot, kuten puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet, ovat samat kuin aiemmin. Mikäli teillä ilmenee kysyttävää uudesta logistiikkakeskuksestamme Sundsvallissa, olettehan yhteydessä joko paikalliseen HL Display -myyjään tai asiakaspalveluumme, info.fi@hl-display.com tai puhelimitse 09-5629180.

Median edustaja?

Yhteystietomme löytyvät alla olevan linkin kautta

Median yhteydenotot